söndag, augusti 13, 2006

Attack från två håll

Har haft en bra helg med utgång och golf. Träffade en del gamla vänner i fredags och det var mer än trevligt. Ibland undrar jag varför man inte ses oftare.

Då har det hänt igen. Folket rasar över att människor tar droger. Men helt ärligt är det verkligen någon som är förvånad? Att f.d. stjärnor tar droger kan väl inte vara direkt överraskande. Att sedan åka dit för det är ju dumt men... Ni som känner mig vet jag anser om droger så det råder väl inget tvivel om att jag inte tycker att det är bra. Jag dömmer inte andra men skulle aldrig göra det själv!

Såg på nyheterna att Ohly attackerar Bodström. Ja! tänkte jag, men ack så besviken jag blev. Det visade sig nämligen att vi inte kan göra gemensam sak, han tycker att han är för hård. Vad i hela friden menar han med det? Bodström för hård??? Jag skrattade högt för mig själv i soffan. Nej du Lars Ohly, dra ngt gammalt över dig. T.ex. kommunismen...

Har återupptäckt ett gammalt synthband. Nitzer är alltid Nitzer... Såååå bra att det inte är klokt.

Dagens låt " Nitzer Ebb - Fun to be had"

Just det, har ju spelat KM i Kind den här helgen. Spelade riktigt riktigt dåligt igår men idag gick det bättre så det jag höjde mig igår sänkte jag mig idag. Summa noll mao.

Inga kommentarer: