tisdag, augusti 01, 2006

Vuxenpoäng?

Har nu arbetat i hela två dagar på mitt nya jobb. Tror att det kan bli riktigt bra, de saker som jag har oroat mig över kommer jag nog att klara av med lite övning. Jag är ju inte direkt någon ekonom även om jag kan skilja på minus och plus. Glömmer dock bort det ibland, exempelvis mellan 02.00 och 05.00... Var tydligen på krogen för ett tag sedan. Kul när man kan se notan först ett bra tag efteråt...

Har gjort ett riktigt bra inköp idag. En ny dammsugare. Den är dubbelt så liten som min gamla och suger minst dubbelt så bra. Har aldrig köpt någon innan, vet att det kan låta märkligt men jag har tagit över mor & fars gamla. Vet nu varför hon ville byta. Blev gott om plats i städskåpet, ska nog ner till ica och köpa lite mer roliga saker. Fick förresten med mig en stekpanna från hemma-martin också. Jag ska hålla mig ifrån butiker...

Gjorde en annan lite lätt olaglig sak igår, man ska ju aldrig erkänna saker på nätet men jag kanske ljuger. Såg i alla fall en reklam om Absolut power ballads. Fick ett okontrollerbart sug efter ballader så jag laddade lite... Tror bestämt att det är samma låtar som på Power Ballads, More Power Ballads och Even More Power Ballads... Ha, ha.

Detta leder dock till att dagens låt är " Extreme - More than words"

På kärleksfronten intet nytt;-)

Inga kommentarer: