onsdag, augusti 09, 2006

No more sommarlov

Tror att det var idag det slog mig att det inte blir några mer sommarlov. Har dock inte bestämt mig än om det ska bli skönt eller om jag kommer att sakna dem, har ju trots allt inte haft ngt så som man ska som lärare... Måste bara meddela att jag trivs bra på mitt nya jobb även om det är mycket att sätta in sig i. Har dock insett att mitt eget spel kommer att bli lidande. Måste ta tag i det nu.

Snart val! Var på valupptakt i Borås idag. Partisekreterararen Sven-Otto var på plats och gjorde sitt yttersta för att peppa oss. Han påminde oss om en del S-skandaler och detta fick oss alla bättre till mods. Vem minns inte alla affärer, Anitra, Crazy horse, fastighetsaffärer, toblerone och klippta kvitton. Jag tror och hoppas på en valseger. Det är dags att byta ut Göran mot mannen myten Fredrik och hans rådjursögon, haha. Skämt o sido, det är dags!

Har haft en relativt hektisk vecka med lite möten av olika slag. Nej, jag ÄR fortfarande singel... om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att det finns plats för någon just nu, inte på heltid i alla fall.

Startade en ny blogg för moderaterna i ulricehamn igår, undra om det kommer att gå? Man borde kanske tipsa UT om den och se om det kan ge ngt.

Dagens låt " Indochine - Les Tzars"

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanske vore bra med en länk till denna nya blogg? /Palmeras