fredag, augusti 18, 2006

Nytt irritationsmoment

Har ju sedan länge bara behövt gå in på Ali Esbatis blogg för att bli på dåligt humör, har nu hittat ytterligare en. Yvonne Ruwaida. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att vi nog står väldigt väldigt långt ifrån varann. Läs själva så förstår ni kanske.

Har annars haft en riktigt bra vecka på jobbet. Tyvärr är den inte slut än men jag arbetar bara imorgon oxå. Söndag är vilodag... Ska dock roa mig med att spela lite golf på den, hoppas att det går bra. Som tur är startar jag inte förrän efter lunch. Insåg förra helgen att jag inte är ngn morgonspelare.

Nästa vecka börjar valrörelsen på riktigt. Vi har tjuvstartat lite med annonser i UT och jag har hör o häpna skickat in en insändare idag. Var riktigt elak o tyken men fick ta bort en del. Man vill ju inte framstå som helt rabiat, ha ha. Men helt ärligt så undrar jag ibland vad vissa tänker med. Inte kan det vara hjärnan i alla fall. Såg att HSB vill höja a-kassan med ca 200 kr per dag. Vad finns det för anledning att arbeta? Ska man göra rätt för sig, nehä. Valfläsk, men det kan slå tillbaka o det hoppas jag att det gör!

Dagens låt. "Nitzer Ebb - Control I'm Here"

Inga kommentarer: