söndag, augusti 20, 2006

Golf & politik

Först och främst måste jag bara säga att synth gör sig bäst på tyska. Lyssnar just nu på en skiva som heter Body Beats, inte speciellt bra producerat eller så men det låter fantastiskt bra tack vare att många låtar är på tyska...

Har spelat golftävling idag, riktigt trevlig boll o någorlunda resultat. Ska upp på prisutdelning om en liten stund, tror att jag blev fyra. Rätt ok med tanke hur lite jag har spelat sista tiden.

På politikfronten står det ganska still. Vi är tydligen i majoritet i dagens poll, undra hur det ser ut imorgon? Tror inte ett skit på undersökningarna, men kul är det. Reinfeldt for president!

Är ganska nöjd med min vecka. Har fått gjort en hel del på jobbet och haft trevliga kvällar. Hoppas att nästa vecka blir minst lika bra. Har en hel del möten inplanerat men det är roliga sådana, hoppas jag iaf.

Dagens låt " Apoptygma Berzerk - Shine On"

Inga kommentarer: