lördag, juni 30, 2007

Marknadsbolag

Då var fajten igång mellan de olika aktörerna i Ulricehamn. Marknadsbolagets varaeller icke vara är en fråga som det kommer att pratas en hel del om framöver. Jag är övertygad om att det är rätt väg att gå och ser många möjligheter med en slimmare och snabbare organisation. Att näringslivskonteret och sosarna är rädda har jag full förståelse för. Det klart att UIFK tappar en gubbe...

Ikväll är det dags för Karolinas och Matildas fest. Det ska bli riktigt kul men jag känner redan nu är jag är trött. Får väl ta och vila lite på eftermiddagen om jag skall orka med. Ska bli kul att träffa lite folk, gör ju inte det på jobbet om man säger.

Har förresten inte klippt mig än. Börjar se antydan till lockar runt öronen, ska bli intressant att se hur länge jag kan hålla ut. Det är dessutom inte alls så rött som jag befarade. När jag var liten stod det ljusblond i passet men där är vi inte än. Engelsk skolpojksfrisyr får det nog bli, om jag inte rakar mig innan dvs.

Dagens låt " Billy Idol - Eyes Without a Face"

Inga kommentarer: