måndag, december 06, 2010

Bladet i afton

Trots att jag läser och spenderar en hel del tid på internet är det väldigt sällan jag är inne på aftonbladets sida. Vet inte riktigt vad det är men det är något med den som inte passar mig. Det är inte så att jag är rabiat och inte handlar på coop, tankar på okq8 eller har mina försäkringar hos folksam. Det är bara så att aftonbladets nyheter inte passar mig. Just nu toppar de sin sida med "Bildt: Jag är ingen pudel". Jaha, inte jag heller var min första tanke. Nej aftonbladet är inte min grej...

Snart är det dags att få reda på vilket som blir årets hus i Ulricehamn. Eftersom att jag inte har tillträtt mitt nya uppdrag än så borde det väl vara fritt fram för mig att gissa? Jag tror på kv. Smedjan. Vad tror du?

Dagens låt "Housse de Racket - Pacific Sunset" Verkar vara fler som har upptäckt det här bandet...

Inga kommentarer: