fredag, december 03, 2010

Två sidor av samma konsert

I onsdags var jag på konsert i Stockholm och såg mina gamla husgudar Suede. I mitt tycke en bra konsert där bandet leverade och gjorde en bra dag på jobbet. Blir därför aningen konfunderad när jag läser den här recensionen i SvD. Det är synd att tidningen väljer att skicka en person som uppenbarligen inte ens tycker om bandet. Det är ungefär som att skicka mig på en konsert med The Mo eller Lars Winnerbäck.

Blir glad av att läsa UT på nätet. Arbetet fortsätter och vi har alla möjligheter att bli ännu bättre, kul!

Intressant att Mp´s Ingemar Basth väljer att via sin blogg dela med sig av sina funderingar om vad som egentligen hände på vårt sista kommunfullmäktigemöte.

Dagens låt "Bruce Springsteen - Because The Night"

3 kommentarer:

Anna sa...

Det är underligt det där med recensioner! Jag har alltid haft uppfattningen att de ska vara så objektiva som möjligt och beskriva en konsert (tex). Men så verkar det inte alls vara längre. Vet att M Larsson på Aftonbladet typ alltid recenserar Pink, en artist det är uppenbart att han inte kan med. Trist!

Ang Mp och budget så finner jag det hela mycket underligt och tämligen förvirrande.

Erin Winslow aka Itsbugart sa...

"vad som egentligen hände på vårt sista kommunfullmäktigemöte."

Så vad är DIN tolkning?

Holmin sa...

Jag vet faktiskt inte riktigt och det är inte heller min sak. Däremot kan jag tycka att det hela är lite märkligt. Ska bli intressant att se vad det får för konsekvenser, om det nu får några...