onsdag, december 01, 2010

Wikileaks in da house

Wikileaks fortsätter sitt arbete med att publicera dokument som påverkar oss och vår historieskrivning. Det sista rör Sveriges största parti och är ganska intressant. Kan dock tänka mig att det finns dokument som även rör alliansregeringen. Det är enkla poäng att skriva ner S och det tänker jag inte syssla med utan väcker istället tanken på hur bra det egentligen är att dokumenten publiceras. En del saker som sägs och skrivs gör i förtroende och ska inte komma ut. Det är trots allt människor bakom dokumenten.

Har fått en del frågor de sista dagarna kring vad jag menade med mitt inlägg om steg 2 i projekt Lassalyckan. Steg 2 är utbyggnaden av ishallen med nya omklädningrum samt ytterligare en isyta, det är vad jag menar. Om allt går som det är tänkt hoppas jag det är klart till hösten 2011.

Kollade på termometern innan och den stod på -22 grader. Växthuseffekten, vart tog du vägen?

Har hittat en ny blogg som jag följer. Kan inte låta bli att dela med mig av den. I mitt pass står det Lundby, även det en del av Hisingen...

Dagens låt "Fat Joe - What´s Luv"

Inga kommentarer: