onsdag, januari 12, 2011

Det röda fåret

Imorgon ska jag till Sthlm på ett seminarium som jag tror kan vara både intressant och lärorikt. Enda nackdelen är att jag ska åka tåg dit, jag litar inte riktigt på SJ just nu. Hoppas att det inte går som för vår minister. Nästan lite skrattretande...

Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket sägs det ju. I mitt fall skulle det ju i så fall betyda att jag även fortsättningsvis inte skulle få några privata besök. Som tur är stämmer inte ordspråket in på mig i det här fallet. Det lönar sig med andra ord att skrika till digitalt. Fick idag bland annat besök av en av mina kusiner, det var ett glatt och trevligt återseende. Han är det röda fåret i vår släkt...

Dagens låt "Pacific! - Narcissus"

1 kommentar:

Catta sa...

Kan bara önska dig stort Lycka Till! Med SJ alltså, allt annat går säkert som på räls... *pun intended*