onsdag, januari 05, 2011

Utsikt från mitt fönster

Ett nytt år och nya utmaningar. Funderade länge på om jag skulle skriva en lista över 2010 och rangordna årets händelser. Årets semester, årets skiva, årets felköp, årets möte, årets film etc. Men efter att ha läst listor både till höger och vänster känner jag att jag inte orkar med mer och tror faktiskt att det är fler som känner likadant. Jag nöjer mig med att säga att årets musikupplevelse var Fantomen på Operan. Vuxenpoäng!

Det är märkligt vad tiden ibland går fort. Jag har snart redan gjort tre arbetsdagar i stadshuset och måste säga att jag trivs bra. Det är en stor omställning men eftersom jag har laddat länge känns det väldigt inspirerande och utmanande. Det gäller bara att lägga fokus på rätt saker när tid är en bristvara...


Dagens låt "Stornoway - Zorbing"

Inga kommentarer: