tisdag, januari 11, 2011

Ett bord att skriva på

För er som har vägarna förbi så återfinns jag allt som oftast på fjärde våning i Ulricehamns stadshus. Har inte någon elegant kaffemaskin eller bioduk men är öppen för samtal och dialog. Har i och för sig bara jobbat i en och en halv vecka men har inte haft ett enda privat besök än...

Läser med intresse en artikel i dagens UT om hur det ser ut vid våra återvinningscentraler efter helgerna. Jag var själv nere vid reningsverket häromdagen men fick åka hem igen med full bil. Det gick väl an för mig men jag tyckte synd om den gamla damen som fick vända hem igen med sin fulla papperspåse och shoppingvagn. Önskade just då att jag hade en större bil...

Dagens låt "Crystal Castles - Not In Love"

3 kommentarer:

Niclas sa...

Tungt, kul och spännande. Jag kommer förbi. Var så säker =)

Sune Broman sa...

Inte alls nödvändigt att kaffemaskinen är elegant!

Sune Broman sa...

Inte alls nödvändigt att kaffemaskinen är elegant... (betonas fritt)