måndag, januari 17, 2011

Kerubstôva

Det är inte ofta jag rekommenderar en film men nu känner jag att jag måste göra det. Såg familjen Jones i lördags och den var riktigt bra. Den fick i alla fall mig att tänka till en extra gång om vad som är viktigt. För att få ut så mycket som möjligt av filmen så läs inte baksidan på konvolutet utan sätt bara i skivan och tryck på play.

Igår hade jag förmånen att få se min gamla ABF-lärare Robert Grünning göra ett sångnummer som jag sent ska glömma. Robert spelade rollen som vårt gamla kommunalråd och låten handlade om mig, inte allt för elakt utan snarare kul. Låten var Dolly Partons Jolene fast med ny text då förstås. Jag ska göra vad jag kan för att de inte ska få något elakt att skriva om nästa år heller...

Dagens låt "Ane Brun - Big In Japan"

2 kommentarer:

Tommy sa...

Hej Lars

Då har du inte varit och besökt Gällstadsrevyn.


Tommy

Holmin sa...

Hej Tommy!
Har för avsikt att beöka även den...