torsdag, april 20, 2006

Baylan lookalikes

Känner att jag måste rapportera lite om hur dagen blev utan UT. Bra. Hann inte komma mer än till Timmele så var det redan glömt och det pratades inte om något som stod i tidningen på jobbet. När jag tänker efter är det väldigt sällan det gör det, är det ett bra betyg på en lokalblaska?

Roade mig innan med att titta på FBI:s most wanted lista och se om det fanns någon som var lik vår skolminister. Tror att jag fann en... Kanske skulle skicka in ett tips och få mina två miljoner dollar.

Har dock ändrat mig angående dagens låt. Den är " Children Within - Dance of the stars". En låt man blir på mycket bra humör av. Lite som jag känner mig idag... Efter att ha spenderat en timme på rangen och sedan fått pizza hos La familja mår man prima!

Det är förresten väldigt roligt med politik. Är du inte engagerad bli det. Väljer du att bli kommunist kan vi badmoutha varann, väljer du det ngt mer naturliga alternativet kan vi prata om hur vi ska förändra vårt samhälle i den riktningen som vi tror är rätt.

Inga kommentarer: