söndag, april 16, 2006

Jesus has rissen.

Då var snart frossandet slut för denna gången. Personligen äter jag inte mer än vanligt men så är jag ju också relativt smal om man säger så. Vet inte riktigt vad det beror på men jag tycker nog inte att mat är speciellt gott egentligen, i alla fall inte i stora mängder. Hade faktiskt tänkt koka lite ägg med lökskal för att göra det roligare men jag har tyvärr haft betongkepsen på nästan hela helgen. Ska försöka att bättra mig nästa år...

Osynliga partiet? Stenkastare eller bara allmänt fega? Fast det klart lite kul är det att det just är centern som de ger sig på. Äntligen är det någon som har förstått att det är bönderna som är roten till allt ont. De ser till att vi får mat och dryck, nej fy för dem. Det måste ju vara bättre om vi istället importerar från låglöneländer. Djur ska fraktas så långt som möjligt, leve det osynliga partiet! Spring, spring, spring släpp minkarna fria! Helt ärligt, lägg av!

I Ulricehamn är det dock fortfarande väldigt lugnt. Här är långfredag fortfarande långfredag. Det är nästan som när man var liten. Allt är stängt och misären råder.

Dagens låt "Tears for fears - Shout"

Inga kommentarer: