fredag, februari 09, 2007

Bokslut

Då var även den här arbetsveckan över. Fast jag kommer nog att fixa och dona lite hemma. Håller på med årsbokslutet i klubben nu och jag lär mig nya saker varje dag, kul men samtidigt jobbigt.

Passade på att sticka in i Gällstad på vägen hem och köpa två nya skjortor och slipsar. Det är ju bröllop imorgon. Just nu hänger de i duschrummet med duschen på för fullt för att få bort vecken... Någon som har ett bättre sätt?

För er som inte har sett det innan... Vi i femman. Det är hela roliga familjen på läktaren.

Dagens musiktips. Råkade av en händelse lyssna på p3 igår runt lunch. Det var en intervju med ett götebergsband som heter studio, jag är helt frälst! Det måste vara det bästa som har kommit på länge. Helt klart köpsignal! Jag har "provlyssnat" lite via nätet och det låter fantastiskt bra.

Har haft kameran liggande i väskan i över en vecka. Den ligger fortfarande orörd... Vad ska jag göra för att komma ihåg att använda den? Är lite avundsjuk på de som lyckas ha kameran uppe varje gång det händer ngt. Jag vill också vara en sådan typ.

Dagens låt "The Studio - Out There"

Inga kommentarer: