lördag, februari 17, 2007

Test

Hittade ett rätt skönt ifyllnadstest på nätet.

1. Vilken svordom använder du mest?
- Fan, tror jag.

2. Äger du en iPod?
- Nope.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- 06.30

4. Hur många resväskor äger du?
- En som jag fick när jag fyllde 25 av min dåvarande chef på Liseberg.

5. Använder du flip-floppar?
- Jag äger ett par men jag använder dem inte...

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
- Handlar av princip bara på Ica men jag har börjat smyghandla på Willys i Tranemo. De har en hallonfil som är riktigt god. Falköpings mejeri...

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
- Ta. Jag vill inte vara med på bild. End of story

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
- Har inte en aning. Slötittar ofta på canal + eller på Tv1000 men jag ser sällan hela filmer. Tor dock att det var en film med N Cage häromdagen. National treasure hette den tror jag.

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
- Med en familj tror jag.

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- Hamburgare på McDonalds. Skulle nog ta bilen och åka o äta. Så kul är jag.

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
- Mamma tror jag. När det skolarbeten är jag lat, mkt lat tom.

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
- Räknas kaffe? Jag somnar bara jag lägger mig ner i soffan.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
- Weeping willows andra.

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
- Robyn

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
- Japp och det var/är jobbrelaterat så jag kan inte skriva ngt om det.

16. När var senast någon stötte på dig?
- Det måste ha varit på hotellet i höstas. Jag är dock fullständigt kass på att märka om ngn skulle göra det.

17. Vad åt du till middag senast?
- Pasta med ryggbiff i ädelostsås. Mkt gott kan tilläggas. La familja bjuder på ofta på god mat.

18. Använder du huvtröjor?
- Gärna. Trivs när detär varmt i nacken.

19. Kan du vissla?
- Ja.

20. Vem var den senaste som ringde dig?
- Cj Molander. Vi pratade lite politik.

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
- Flumride. OM inte den finns så ngt med vatten.

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
- Det är väl klart att de gör. Jag vet ju att jag pratar om folk som inte är med så varför skulle inte andra göra likadant?

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
-0321 (är alltså inte på jobbet nu)

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
- Ja. Godmorgon Sverige visade ju en hel del hacke hackspett. Tecknade pärlor och lilla sportspegeln fanns ju oxå.

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
- Knalleland är nog närmast. Ganska stort är det väl fast A6 är ju större men längre bort...

26. Hur många syskon har du?
- Ett. Storasyster Lena

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
- Mycket

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
- Tro det eller ej men Kellys Hjältar

29. Äger du några popband t-shirts?
- Nej inga popband men väl synthband.

30. När flög du senast?
- I höstas. Portugal

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
- Fyra

32. Läser du för skojs skull?
- Ja det tror jag eftersom jag tycker det är roligt. Fast samtidigt finns det ju ett syfte bakom.

33. Pratar du några andra språk?
- Kan helt ärligt inte svara annat än nej. Borde kunna både engelska och tyska men icke...

34. Diskar du din egen disk?
- Ja vem skulle annars gör det? Min mamma jobbar inte här.

35. Har du gråtit offentligt?
- Ja

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
- Både och. Köpte bärbar för ngn vecka sedan.

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
- Inte alltid men ofta.

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
- Skulle inte tro det. Inte min grej.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- Nja. Det beror väl på vem som har bjudit ut...

40. Kan du kasta macka?
- Beror helt o hållet på hur stenen ser ut.

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
- Nej

42. Vad har du med dig in på bion?
- Godis dock i påse som inte prasslar.

43. Vem var din favoritlärare och varför?
- Jan Åberg. Jag lärde mig ngt på varje lektion.

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
- Nej men jag tycker att asiater är väldigt söta.

45. Vad har du för väder?
- Kallt och grått.

46. Har du en blogg?
- Ja uppenbarligen.

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
- Samhällskunskap

48. Gillar du att flyga?
- Ja

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Måste tycka om Seinfeld. Det är nog det enda.

50. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
- Svårt att säga. Kan nog inte komma på ngn.

51. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
- Nej, skulle inte tro det.

52. Gillar du din boende-situation?
- Ja den är helt ok. Om bara hon under kunde sluta röka inne så skulle det vara ännu bättre.

Kopiera och mejla till mig om ni vill....

Inga kommentarer: