söndag, februari 25, 2007

Chent

Passade på att åka en sväng till Borås igår och köpa lite skivor. Har ju som en del vet vissa skivor som saknas i min samling och som är lite pinsamma att införskaffa... Köpte i alla fall Kents första och lite andra gamla saker igår. Tur att jag kände han som stod i kassan.

Såg på schlagern igår. Hon den lilla söta som sjöng på italienska borde ju helt klart ha gått vidare. Och eftersom jag tyckte om låten kom den så klart sist. Trallvänlig pop, kan tänka mig att den kommer att spelas flitigt i medelhavet i sommar. La musica...

Jag vet inte vad ni tycker om Annika Lantz men jag anser att hon är helt kass. Läste i dagens expressen att hon anser sig själv vara sveriges bästa radiokvinna. I konkurrans med vem då? Titti? Hon säger vidare att man ska ha fått med sig ngt nytt efter ha lyssnat på henne, som vadå? Kan de inte köpa ut henne och låta henne gå till ngn reklamradiokanal istället där hennes pladder och flamseri passar in? Skärpning SR!

Snart bokrea!

Dagens låt "Robyn - Cobrastyle"

Inga kommentarer: