måndag, juni 04, 2007

Brüdershaft

Imorgon är en annan dag och det är väl tur det. Den här dagen känns helt onödig, det känns som att jag inte har fått gjort ngt vettigt överhuvudtaget. Försökte ta tag i lite saker på jobbet men det gick bara inte, sedan ringde ju den där förbannade telefonen hela tiden! Kan man införa någon form av telefontid? Det känns som att så fort man har börjat med något och tankarna börjar stämma så ringer det! Telefontid mellan 10 och 12?

Är annars på ett ganska bra humör. Inte för att mitt badrum är klart och inte för att sommaren är här, vet faktiskt inte om jag ska vara helt ärlig om det är så djävla bra egentligen. Politiken går åt helvete, är fortfarande singel och min lägenhet ser ut som skit. Något måste göras.

Känner att jag behöver ha något kul att se fram emot. Man kanske skulle ta o boka en semesterresa någonstans i sommar?

Dagens låt" Yazoo - Goodbye seventies"

Inga kommentarer: