fredag, juni 01, 2007

Punkdrömmar

Fredagar är ofta en dag som många ser fram emot, så även jag. Enda skillnaden är att det för min del betyder att det bara är en eller två dagar kvar av arbetsveckan. Den här veckan är det söndagen som är min lediga dag, kanske ska man spendera den genom att gå i kyrkan eller att vara rejält bakis. Det finns en risk att det blir det sistnämnda, misär.

Hade tydligen träffat en person på jobbet i måndags, hur jag än anstränger mig kan jag inte minnas detta. Det känns som att jag har kommit in i Lisebergsandan. Jobba, vila lite och sedan jobba igen. Har dock spelat golf både i onsdags och igår men blandat resultat. Jag tror att ajg behöver lite mer lättspelade klubbor, mina blad behöver hållas varma...

På badrumsfronten intet nytt. Man kan undra om han som har målarfirman har något emot mig eller inte. Kanske har han höjdskräck, trappskräck eller lägenhetsskräck, ngt är det i alla fall. Jag börjar hur som helst bli irriterad men vad hjälper det?

Dagens låt "Opus III - It´s a fin day"

1 kommentar:

Anonym sa...

å vem blir kvällens fylle kärlek?