måndag, juni 11, 2007

Quick & Flink

Sitter och försöker vakna till liv efter en lugn helg. Smalar mina tankar för att kunna sätta mig i bilen och ge mig av till jobbet. Hoppas på en bra vecka! Ska försöka umgås lite med mina vänner och inte bara jobba. Hoppas nästa att det inte är någon politik alls på ett tag. Känner att jag inte orkar med allt velande från (c). Antar att det är så det bedriver sin politik, genom uttröttning och förhalning så blir det till slut som de vill.

För några år sedan pratade jag och några av ina vänner om fängelsestraff. Hur länge man fick sitta, permissioner osv. Jag försökte tom få kontkat med kriminalvården för att få svar på mina frågor. De valde att inte svara vilket iofs är anmärkningsvärt men nog om det. I dagens expressen.se kan man själv läsa och dra sina egna slutsatser. Livstid? Vad innebär det? Man klistrar inte julkalendrar länge i alla fall.

Dagens låt" Kent - Dom som försvann"

Inga kommentarer: