lördag, juni 09, 2007

Pig, pig, pink

Då var värmen här och med besked dessutom. Jag är smart i år och håller mig inne, har faktiskt inte bränt mig än men det kommer väl snart... Funderade allvarligt på att gå ut och sätta mig en stund innan för att få lite färg men jag insåg rätt snart att det inte är värt det. Cancer, brännsår och en rödaktig ton är det ngt att eftersträva? Jag är ju trots allt ganska nöjd med min bleka kropp med antydan till ölmage. Ja, är ff singel....

Börjar känna att Lisebergskoman har kommit tillbaka på riktigt nu. Är inte riktigt säker på vad det är för dag och vad jag har planerat. Har dock blivit duktig på att lägga in saker i kalendern, fast det gäller ju att komma ihåg att titta i den oxå. Räknade mina timmar häromdagem och trots att jag hade lite ledigt och var i Riga gjorde jag 218 h innan övertiden läggs på. Är det för mkt måntro?

Någon som vill åka på semester med mig?

Dagens låt " Offspring - Self esteem"

1 kommentar:

Helge sa...

När får vi se dig som Rosa Pantern?