måndag, juni 25, 2007

Lyle & Scott

Satt hemma hos mor innan och såg på gamla vykort och fotografier från Ulricehamn med omnejd. Fick lite rysningar i kroppen och börjar mer och mer förstå de som säger att det var bättre förr. Det var en oerhört vacker stad med två stora Hotell samt ett stort Sanatorium uppe på Lassalyckan. Vad var det som gick snett? Som tur är finns det eldsjälar som driver fram bra saker såsom ett nytt Kallbadhus. Det var bättre förr...

Midsommar var väldigt lugn och skön. Jag känner att det var ett mycket klokt beslut att fira det på hemmaplan med goda vänner. Tror att vissa kan tycka att man är lite trist men det var skönt att bara sitta ner och fundera lite på livet och dricka ett glas vin. Bra vänner växer inte på träd och det är skönt att ha dem i närheten.

För er som följer min blivande frisyr kan jag stolt meddela att jag ännu inte har klippt mig. Det börjar dock klia och håret börjar hänga ner på mina öron. Ska verkligen försöka att inte raka bort det än. Tror inte att jag har haft så här långt hår på många år. Många tycker säkert fortfarnade att jag är rakad men i min värld är det långt, mycket långt.

Dagens låt "Vnv Nation - Carry You"

Inga kommentarer: