onsdag, juni 20, 2007

Frisyr

Jag har fortfarnade inte klippt mig men nu börjar det klia ordenligt. Jag har säkert snart en cm hår och det känns som att det hänger ner över öronen... Funderar dock ff på att skaffa frisyr.

Satt och försökte vakna till liv innan och kom plötsligt ihåg hur djävla dum man har varit genom åren. Hur kommer det sig att hjärnan inte kan sortera bort alla idiotiska saker man har gjort och sagt? Katastrof och misär. Yta är och har nog varit väldigt viktigt för mig. Frågan är om det kommer att försvinna med åren? Jag tror inte det, dags att ta tag i lite saker med andra ord.

Rapport från fullmäktige i måndags. Politik kan vara roligt och samtidigt så oerhört trist...

Snart midsommar. Ska bli trevligt och skönt med lite semester.

Dagens låt "Säkert - Det kommer bara leda till något ont"

Inga kommentarer: