måndag, augusti 13, 2007

2,6

Eftersom jag inte hinner spela lika mycket som jag egentligen vill var jag helt övertygad om att jag skulle höja mig under helgens KM. Första dagen hade jag 77 & 76 och avslutade igår med en 74:a. Pga slopen leder detta till att jag sänkte mig med 0.2. Ingen höjning här inte... Kan även påpeka att det var lite svårspelat i lördags, åska och regn är inte mina favoriter.

Hade förresten alla sjuhärdsbygdens socialdemokratiska kommunalråd hos mig på jobbet i fredags. Det var inte utan att man funderade på att tjuvlyssna lite, haha. Pratade lite med Kjell A efteråt och tycker nog att han har en hel del poänger. M och S närmar sig alltmer även lokalt, kul. Samförstånd är alltid bättre än konflikt.

Nu är det dags att sätta sig i bilen. Synes.

Dagens låt " Tears for fears - Shout"

1 kommentar:

Anonym sa...

Är inte sowing the seeds of love en ännu bättre låt?