fredag, augusti 31, 2007

Callaway

It's my way or the Callaway...

Har haft alldeles för lite tid över de sista veckorna. Räknade på mina timmar i aug och såg att jag tom igår hade 262 st. Är det för mkt? Börjar faktiskt känna mig riktigt riktigt sliten. Minnet hänger inte med och jag kommer på mig själv med att glömma bort saker, inte bra...

Fick en diger lunta till tisdagens KS men jag vet inte än om jag kan gå eller ej. Det finns risk att jag måste jobba, illa. Jag hade verkligen velat gå men jobbet får nog gå före fritid, för man är väl inte politiker på heltid...

Snart dags för SM i Varberg. Jag tror på Tor, han verkar het med sina nya husqvarnakläder.

Dagens låt " Tystnad - Lars Holmin"

3 kommentarer:

Anonym sa...

nä, nu får du fan ge dig lars!
jag e en av dina kankse få aktiva läsare, när fan ska du tro på mig?
jag e het som en kamin, het het het het het het het het....
Scoops

Holmin sa...

Du vet att jag tror på dig scoops. Men jag har sett för lite av din heavenwood i år...

Anonym sa...

skriv att du tror på mig i bloggen, haussa upp miglite mot gubbha...