fredag, augusti 17, 2007

Idol

Fick frågan av UT-s reporter i onsdags om jag hade en idol eller någon som jag såg upp till. Funderade länge men kom inte spontant på någon, det enda namnet som poppade upp var Tiger Woods. Men eftersom jag inte tror eller ens vill satsa på golf och med största sannorlikhet skulle göra bort mig totalt fick det vara. Jag har däremot funderat lite efteråt utan att komma på någon. Tyckte att Calle B var rätt skön förr men så stel som han är vill man ju inte vara, fast jag är ff imponerad av hans fingerfärdighet med tangentbordet.

Ska snart åka till Falköping för att kolla på damtävling. Men om jag ska vara helt ärlig är det McD som lockar mest. Snälla!!! Kan inte någon vänlig själ öppna ett här? Jag är trött på pizza och kebab, vill ha McFeast, Big Mac, Qp, Cheese och allt annat smaskens.

Den uppmärksamme har sett att jag har tagit bort kommentatorsfältet, jag måste ha kommit åt en knapp eller något eftersom det naturligtvis är helt ok att kommentera eller mejla mig.

Dagens låt "Tyskarna från Lund - Metalburg" Hade nästan glömt bort dem men nu djäklar skall skivan med i bilen.

Inga kommentarer: