fredag, augusti 24, 2007

Sport Polo

Imorgon är det dags för KM i Ulricehamn. Jag ska tydligen starta runt halv 8. Tur att man ff är medlem i svenska kyrkan för det är okristligt tidigt...Kan redan säga hur det kommer gå. Första nio hål blir som att spela i dimma. Mina ögon vill liksom inte riktigt vara med så tidigt. Enda chansen är att sitta i en lyftkonditionerad bil, annars är jag mer eller mindre blind. Får väl be Kjerrulf eller Jogsten hålla utkik efter mina bollar då det är dem jag skall spela med...

Annars är det väldigt lugnt. Svarade på en fråga i frågepanelen häromdagen. En kvinna som vill ha ett inhägnat område i Stadsparken där man kan släppa loss sin hund och träffa andra hundägare. Vad är det för fel på brukshundsklubben?

Måste snart ta tag i mitt boende. Någon som känner en bra städerska? Eftersom jag aldrig är hemma borde det ju inte bli speciellt stökigt men ack...

Dagens låt " Backlash - Dark Light" Synth, mer synth och ännu mer synth...

Inga kommentarer: