onsdag, augusti 08, 2007

Trauma

Idag har jag arbetat hemifrån, har tro det eller ej fått gjort en hel del. Annars kan det ju lätt bli så att man passar på att via lite tvätt, lyssna på radion eller bara mösa en stund i soffan. Har skrivit ner en hel del tills nästa veckas introduktioner. Ska låta det ligga till sig en stund för att se att jag inte har missat ngt. För er som inte vet ska vi utbilda lite drygt 160 personer med start v.33. Lyckas vi med detta har vi kö igen på Kinds GK, det vore verkligen inte fel...

Har gjort ngt lite annorlunda idag. Har blivit intervjuad av UT. Tydligen är jag tillräckligt intressant för dem, nyhetstorka? Har funderat lite på vad det kan vara och det måste väl vara att jag är en snart 32 år gammal moderat med oerhört sunda värderingar och som ser ljust på framtiden. Att jag dessutom är övertrevlig på ett i mitt tycke naturligt sätt gör väl inte saken sämre? Helt ärligt så fattar jag inte riktigt men lite spännande är det ju allt. Går det åt helvete för jag väl helt enkelt flytta. Det finns ju billiga hus i Svenljunga, haha.

Måste googla Scotch nu. Reportern fick mig att inse att jag var alldeles för dåligt påläst. Disco band var i alla fall helt klart den bästa låten.

Har ju förresten klippt mig nu. Vet inte om jag ska ha hår eller ej. Jag blrjar mer och mer bli övertygad om att jag ska vara rakad. Visst ser jag betydligt snällare ut nu men nackdelarna väger tungt, det är oerhört smidigt att vara rakad.(punkt slut) Ska nog sätta trimmern i laddaren...

Ser på expressen att SSU har valt en ledare. Undra vad det blir för skandaler den här gången. Inget nytt Crazy Horse va? Man kan ju undra vad hon har för lik i kistan? Jytte heter hon förresten och det är ingen purfärsk unghona. Hon har jobbat som politisk sakkunnig på finansdep och skriver idag på sin D-uppsats i internationell ekonomi. Jag tror att hon fokuserar på Kina, Cuba och Nordkorea, vad tror du?

Dagens låt "Stakka Bo - Here we go"

Inga kommentarer: