tisdag, september 01, 2009

Dancing Dingo

Har fått en otäck smärta i halsen som inte verkar vilja ge med sig, svininfluensa eller bara vanlig förkylning? Jag tippar på det sistnämnda, har försökt att sova bort det men det fungerar ju ej men skam den som ger sig.

Räknade på mina golfrundor i år, det är färre än vad jag har fingrar. Borde försöka ta tag i det i höst, hoppas på fina dagar på Kind och UnGK.

Läste i dagens UT om Tvingen, nu äntligen börjar de skriva lite om det. Ska bli intressant att se vad deras "poll" visar. Uppmanar därför alla att gå in och rösta.

Dagens låt " Form - One is One"

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill bara meddela att Form-låten inte bara kan tituleras dagens låt av herr Holmin, den är snarare är ett ständigt återkommande inslag på morgnarna. Vet inte hur många gånger jag vaknat till refrängen...