onsdag, september 02, 2009

Politisk blogg

Fick kritik för mina dagens låtar innan. Visst är det en hel del synth och 80´tals pop men det är ju det jag lyssnar på. Fast dagens låt är något annat.... Klicka gärna på länken nedan så får ni se hur de såg ut.

Har funderat på det här med att vara partipolitiskt bunden. Egentligen skulle man vara politisk vilde istället, då skulle man ju kunna driva de frågor man vill. Enda nackdelen är ju att det skulle vara mest moderata frågor, är nog för blå för att trampa den vilda stigen....

På jobbet är det annars lugnet före stormen. Förutom att min kanslist har slutat har även min kvällskurs startat. Många timmar under september med andra ord, men kul.

Dagens låt "Jan Öjlers - Natten har tusen ögon"

1 kommentar:

Niclas sa...

Där var du nära att fånga mig politiskt ... en kort stund. Men sen försvann det igen. Tjoho.