fredag, oktober 08, 2010

No more yes

Frihet kan vara väldigt många saker. I mitt hushåll är det just nu valfriheten att slippa diska manuellt. Jag har bott i ganska många lägenheter men fram tills nu har jag aldrig haft en diskmaskin. Jag tillhör de som tycker att det är lite avkopplande att diska. Ofta lyssnar jag på radion och filosoferar lite över livet. Antar att jag får hitta en ny avkopplingsform.

Idag spekuleras det hej vilt om vem som ska få årets fredspris. Hoppas att det blir någon som verkligen har betytt något och som många vet vem det är. Det kanske gör att fler väljer att öppna ögonen för världens orättvisor.

Dagens låt "Hurts - Better Than Love"

1 kommentar:

Erin Winslow aka Itsbugart sa...

Du får gärna komma förbi min lägenhet - har råder ingen brist av smutsiga diskar och kastruller!!!
:-)

Erin