onsdag, oktober 06, 2010

Ungdomens Hus

Efter en långpromenad igår gick jag förbi Ungdomens Hus i Ulricehamn. Måste säga att det såg väldigt trevligt ut när jag kikade in genom fönstren, vi får hoppas att ungdomarna i kommunen hittar dit. Om man jämför de lokalerna med Fritidsgården FORUM så är detta ett klart lyft, kul och bra att det kom till stånd.

De som har läste BT eller UT igår kanske såg att jag har ändrat mig när det gäller att stå till förfogande för kommunalrådsposten. Jag har i vilket fall som helst bestämt mig nu. Politik är så kul och intressant att jag mer än gärna vill syssla med det på heltid. Kanske får ändra inriktning på den här bloggen i så fall...

Dagens låt "Broder Daniel - No Time For Us"

1 kommentar:

Marie-Louise Bengtsson sa...

Önskar dig lycka till som kommunalråd. Naturligtvis hade jag önskat att det blivit en annan majoritet Ulricehamns kommun efter valet men när det nu inte blev så tror jag att valet av dig som kommunalråd blir bra. Ett litet råd är att lyssna på vilka frågor som vi i Vänsterpartiet vill driva så kan det inte bli fel!!!