söndag, januari 07, 2007

Europe

Jag måste erkänna att jag är inne i en mycket märklig period av mitt liv. De tre sista dagarna har jag lyssnat på Europe och lite annan 80´tals rock. Till råga på allt hamnade jag uppe hos Jonas & Katrin igår och det hela slutade med att antal timmars guitarhero. För er som inte vet vad det är så är det ett spel till PS2, tror helt klart att singstareran är över. Det var sååå kul!

Dagens låttext "Europe- Sign of the times"

Its the way that we make things right
Its the way that we hold on tight
I know, its the sign of the times
Its the way that we make things turn
Its the way that we live and learn
I know, its the sign of the times

Är helt klart inne på allsång, kan det vara så att jag tar igen mina år av synth och diverse obskyra band? Jag kan ha varit lite rabiat i min ungdom.

Kommunpolitiken är relativt lugn. Den enda frågan som möjligtvis kan väcka lite debatt är om badhusföreningen ska få ett räntefritt lån. För min del är det ganska enkelt, ja.

Har förresten anmält intresse om nytt boende. Det verkar som att det är en person före mig i "kön". Det vore väldigt väldigt kul att få flytta... Det är inte så att jag inte trivs här men jag känner att jag vill ha lite lugnare omkring mig. Jag är ju trots allt snart 32 år, då ska man inte bo mitt i stan. Det kan pensionärer och ungdomar göra, ha ha.


Inga kommentarer: