söndag, januari 14, 2007

The sinner in me


Det har blåst i lilla Ulricehamn idag. Tittadae ut genom mitt köksfönster och såg att staketet kring uteplatsen har gett vika och att soptunnan har vält. Får väl ta och gå ut och plocka upp den när blåsten har bedarrat... Gick en sväng nere vid sjön innan och det är lite häftigt att naturkrafterna kan vara så pass starka. Vi har inte mycket att sätta emot om man säger så.
Annars har jag haft en bra och lugn helg. Spelade lite guitarhero igår, det är ett fantastiskt roligt spel. Mersmak är bara förnamnet. Min tanke om att inte dricka sprit fungerar bra, känner mig pigg och i alla fall hyfsat fräsch.
Veckan som kommer är full av aktiviteter. Arbete mån, ons och fre. Politiska möten mån, tis och tors. Ska på demokratidag på torsdag, ska bli riktigt intressant. På tisdag är det omvärldsseminarium som gäller, man kanske kan lära sig en hel del den här veckan.
Dagens låt " Depeche Mode - Macro". Japp, jag är tillbaka i mina gamla vanor. Det finns bara ett band och det är DM.

Inga kommentarer: