måndag, januari 29, 2007

Himlen kan vänta

Är det någon mer än jag som kommer ihåg det där tv-programmet där det plötsligt ringde på dörren och så steg det in en kock som skulle laga mat med enbart varor från ens kylskåp och skafferi? Jag har för mig att det var Jan-Boris Möller som kom men jag kan ha fel. Undra vad han isåfall skulle ha lagat hos mig...

Rent allmänt så har jag annars haft en bra helg. Har funderat en hel del kring jobb och politik, hoppas att fler än jag såg programmet om FI. Mkt bra underhållning.

Veckan som kommer är den lugnaste på mkt länge, har bara ett möte på kvällstid, vad har hänt? Synd att de inte kan sprida sina möten lite bättre. Jag ska mao passa på att umgås med lite vänner, prata i telefon o bara vara. Fest på lördag hos Martin i Jönköping, vad ska man köpa?
Dagens låt "Gamma Ray - Heaven can wait"


Inga kommentarer: