måndag, januari 15, 2007

New Order

Bestämde mig igår att jag skulle vara tidigt på jobbet idag för att få gjort så mycket som möjligt. Vaknade vid kvart i sex men kände att det var lite väl tidigt, somnade om och steg upp vid halv sju. Åkte till jobbet och fann att vare sig telefoner eller bredband fungerade. Fick istället ta på mig arbetshandskarna och gå ut i naturen och flytta på saker, skyltar, buskar, lådor och bänkar som hade blåst omkull eller som var trasiga. Inte mycket gjort på kontoret mao. Fick ta med mig lite saker hem och göra dem här istället.

Har försökt komma i kontakt med Telia idag. Det är ett mycket bra företag. Jag försökte felanmäla en av mina telefonlinjer till arbetet men gick bet. Ringde 90400 och knappade in allt som jag skulle, efter ett antal knapptryckningar följt av den obligatoriska fyrkanten säger en röst att detta är ett företagsärende och att de automatiskt kopplar mig till.....90400. Va i helvete håller de på med??? Kan inte heller felanmäla detta numret på webben utan där säger de att jag ska ringa kundtjänst. Det går runt, runt, runt...

Som ni kanske förstår är detta inte den bästa dagen i mitt liv. Ska försöka ändra på det nu... Kaffe och sedan utbildning. Kan inte bli fel. Funderar ff på om jag ska ha skägg eller ej...

Dagens låt" New Order - The time of night"

Inga kommentarer: