onsdag, januari 10, 2007

Sowing the seeds of...

Igår dog jag i soffan redan vid halv nio. Såg på skräddaren från Panama, påminn mig att skriva ett brev till nästa läkarkonferens att de kan skriva ut den filmen istället för tabletter... Tror förresten att det blåste lite inatt, det ligger nämligen grenar o kvistar lite överallt. Tur att man sov så man slapp höra det:-)

Ska snart hoppa in i bilen och åka till Göteborg för lite information om golfens nya kassasystem, väldigt upplyftande.....NOT. Borat rules. Men det kan vara bra för mig eftersom jag ligger lite efter där, vet inte vilket program jag ska köpa till. En del säger Visma o andra Spcs... Help me! Jag vill ha ett lättarbetat system, det är allt.

Väntar fortfarande på vad som sker angående kallbadhuset, har faktiskt inte hört ngt än. Nästan lite märkligt, är det ngn som har lagt locket på eller vill man kolla läget först så man inte gör bort sig? Detta är för övrigt en politikfri vecka, man skulle kanske skriva en insändare?

Var på hockey i söndags, kul att träffa lite polare. Väntar med spänning på nästa UPGA-resa, ska ta tag i det där nu tror jag. Fick oxå mina två Europe-skivor på posten igår så nu blir det Europe i bilen...

Dagens låt "Vapnet - Thoméegränd"

Inga kommentarer: