tisdag, januari 02, 2007

Dagen då allt...

Nytt år , nya uppdrag. Idag är det för första gången Ks för mindel. Ska bli oerhört intresasnt och kul. Kan tänka mig att jag kommer att inta en ganska defensiv och lugn roll. Skulle tippa på att jag är yngst i församlingen både vad det gäller politiskt såväl som åldermässigt. Ska nog lyssna och lära i början... Återkommer med känslorna kring detta lite senare.

Har annars haft ett en bra nyårshelg, hade mycket trevligt på nyårsnatten. God mat och trevligt sällskap. Jag glömde dock bort att lämna några nyårslöften. Förra gången lovade jag att jag skulle röka och dricka mer sprit än föregående år, nu lät det dock lite annorlunda. Jag tror mer på att 2007 ska bli ett lugnt och städat år. Ska försöka sluta feströka helt och dra ner på min alkoholkonsumtion. Öl och vin men väldigt lite sprit...

Dagens låt " Haddaway - What is love"

Inga kommentarer: