måndag, april 27, 2009

Armbrytning

Snart är det dags för månadens kommunfullmäktige. Ska bli intressant att se om det dyker upp några åhörare eller ej. Troligtvis blir det lika få som vanligt, men jag kan ju ha fel. Att ärende 12 om Tvingen kommer att bli återremitterat det är jag dock helt övertygad om. Mer att läsa om detta fionns på UT.se. Kul att jag ena dagen är med i Aftonbladet och andra dagen i UT. Vad blir det imorgon? Stt kanske....

Har förresten lagt ut min bil på blocket. Vet inte vad jag vill ha istället och vet väl egentligen inte om jag ens vill sälja den jag har. Den som lever får se. Gillade ju min Atos dock....

Dagens låt

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag som inte trodde på den enskilda individens möjlighet att påverka, tack alla som har fattat pennan och gjort sina röster hörda!

/j