fredag, september 24, 2010

Coco Uppe

Har tagit emot ett antal mejl och telefonsamtal de sista dagarna efter mitt besked om att jag inte kandiderar till posten som ordförande i kommunstyrelsen. Orden värmer och jag känner att det är många som verkar ha ett stort förtroende för mig, tack! Jag är nöjd med att vi har brutit centerns dominans och nöjd med att vi i alliansen kan fortsätta styra kommunen. Jag tror att samarbetet över blockgränserna kommer att utökas under den här mandatperioden, det är när vi är tillsammans vi blir starka.

Imorgon är det återigen dags för ett nytt företag att pröva lyckan i centrala Ulricehamn. Det är många som har försökt under mina år men väldigt få som har lyckats. Nordgrens, Günters, Ferms, Pluto, Billighetscompaniet och Ströget för att nämna några. Har för mig att det var ett kombinerat fik och pizzeria ett tag också. Jag hoppas verkligen att Coco Thai blir aningen mer långvarigt, staden behöver ytterligare ett uteställe.

Dagens låt "The Mission - Kingdom Come"

1 kommentar:

ingemarmpsjuharad sa...

Tänk lite till på en rådspost ,tycker jag..Låt det sjunka in...Vore bra med lite ungdom som ett exempel om inte annat att det går att vara ung och nå positioner i politiken...