fredag, december 29, 2006

Båwie

Inte många dagar kvar nu innan det är ett nytt år. Ett år som förhoppningsvis ska få saker att falla på plats. Jag är relativt nöjd med livet som det är men det är ändå ngt som saknas... Ska göra en lista över årets händelser och bra saker. Återkommer.

Tänk att livet kan vara så förkylt. Tycker att reklamen när eb man e riktigt förkyld är riktigt bra. Jag känner mig helt färdig... Hostar, nyser, snorar plus att det av någon konstig anledning piper i öronen. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Annars är det ganska bra, saker och ting börjar röra på sig och jag tror nog att 2007 kan bli ett mkt bra år. Med tanke på att den större delen av 2006 var kanon så kan 2007 bli det bästa på mkt länge. Men man ska ju inte hoppas på för mkt för då brukar det ju gå åt helvete...

Har roat mig med att läsa en hel del under "lovet". Hade nästan glömt hur avkopplande det är, och när jag menar läsa menar jag inte kommunala handlingar utan helt vanliga böcker...

Dagens låt "Ladytron - Destroy everything you touch" Om inte den svänger så vet jag inte vad som gör det...

Inga kommentarer: