tisdag, juni 22, 2010

Amarula

Spelade golftävling i söndags och äntligen kändes det som att mina järnslag satt. Som tur var hade jag en duktig medspelare som satte i stort sätt varenda putt. Jag fick med mig en flaska Amarula från prisbordet...

Igår var det sommaravslutning för fritidspolitiken i Ulricehamn. Känns skönt att få lite paus från uppdrag och tjafs. Tydligen beslöt man att läga den nya isytan norr om befintlig ishall igår på arbetsutskottet. Jag har känslan av att det har varit beslutat sedan länge och att det inte har spelat någon som helst roll vad vi har sagt eller hävdat. Vem har sagt att politik är enkelt?

Jag blev på väldigt bra humör häromdagen när jag hörde Lady Gaga´s låt Alejandro. Skulle lika gärna kunna vara en låt med Ace of Base, den är faktiskt riktigt riktigt bra. Annars lyssnar jag mest på 80'tals musik, som vanligt...

Dagens låt "King - Love & Pride"

Inga kommentarer: