måndag, maj 08, 2006

En svenne med bonnabränna

Fick ett roligt papper med posten idag. Det ska öppna en ny pizzeria i Ulricehamn, vilken tur att någon äntligen har förstått att vi har för få. Eftersom jag har skrivit om mina funderingar om att öppna en egen vill jag bara dementera att jag skulle ha något med den här pizzerian att göra. Campino är inte mitt namn...

Har varit och tränat idag. Stod en bra stund i bunker och slog. Blir någon förvånad om jag säger att jag inte hamnade i en enda under den efterföljande rundan? Spelade med en av våra lokala läkare och måste säga att det var riktigt skoj.

En av nackdelarna eller kan det måhända vara en fördel är den oerhört snygga bränna man får. Strumprand, shortsrand samt pikérand. Snyggt! Men vem bryr sig egentligen?

Helgen spenderades i Hössan tillsammans med partivänner. Vi satt och skrev ner våra tankar om det kommande valet, vi kom överens om det mesta måste jag säga och tur är väl det. tänk om någon hade fått för sig att driva att vi skulle sänka skatten, privatisera skolor och sälja ut kommunala bolag? Inte skulle väl dagens moderna moderater kunna driva sådana frågor... Bitter, nej inte jag!

Läste förresten i min absoluta favvoblogg om gårdagens program om Fp, det liberla alternativet. Han är som vanligt ute och cyklar, förhoppningsvis hamnar han i Nordkorea där han hör hemma.

Dagens sommarlåt " Silent Circle - Touch in the night"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»