lördag, maj 27, 2006

A room with a view


Har suttit vid mitt köksbord och njutit av en vacker morgon och läst dagens tidningar. Blev väldigt glad när jag läste dagens ledare i UT. Kan det vara ett av de första påhoppen mot S på väldigt länge? Det är sååå skönt att UT äntligen vågar publicera något som säger något och inte bara en massa dravel. Tror och hoppas att detta kan leda till en lite tuffare tidning innan valet! För visst är det något som är ruttet med S och deras ständiga nej till nya bostäder.

Igår vad jag hemma hos J & K och såg på film, den var riktigt otäck så jag väljer att visa deras utsikt istället. Inte fullt lika nära sjön som jag men ändå väldigt fin. Ulricehamn är väldigt fint... Om du inte bor här så ta dig en extra fundera på om du inte ska flytta hit.

Fick förresten mess igår från min gamla flamma. Hjärtat slog minst 2 extra slag. Tror aldrig att jag kommer att bli klok på flickor. Borde dock försöka bli det om jag ska lyckas i politiken. De står ju för hälften av mina potensiella röster...

Kände mig på lite för bra humör innan så jag gick in på Esbati och läste lite. Idag är han ute och cyklar precis som vanligt. För ett tag sedan var det Fp som kallades för bruna nu är det Centern, jag hävdar ff att Herr Esbati och hans kumpaner har tagit kol på betydligt fler människor än vad centerpartister och folkpartister har gjort. Stalin var ju en riktigt skön lirare, gärna fler av hans sort så kanske vi får lite ordning i Sverige oxå, eller vad tror ni? Helt ärligt, det går inte att rösta på dem, blir irriterad bara av att tänka på det. Blä.

Dagens låt " Peter Lemarc - Håll om mig!"

Inga kommentarer: