måndag, maj 08, 2006

Ett foto

Det känns som att det är på tiden att även jag får upp en bild... Eftersom jag fortfarande är nybörjare på att blogga måste man ju få prova sig fram. Om detta fungerar kan vi nog räkna med att min kamera kommer att användas en hel del framöver så passa er...

Annars så väntar jag mest på dagens avsnitt av vita huset. slötittade på fyrans motsvarighet men det är liksom inte någon idé. Det är bara en blek kopia utan innehåll...

Såg precis i min kalender att det är långkonferens imorgon, ska bli riktigt kul...

Har fuunderat en del sedan sist på livet. Inte för att jag inte brukar göra det men idag kom jag fram till att livet kan vara rätt om trots ensamhet och tristess. Det gäller att man tar vara på sina vänner och gör det bästa av sin situation. Imorgon är en annan dag som det brukar heta i schlagerkretsar. Chattade men en tjej innan om huruvida jag är snäll eller ej. Har nog mina dåliga sidor som de allra flesta, skillnaden är bara att jag äter mycket musselsoppa...

1 kommentar:

Anonym sa...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»