onsdag, maj 10, 2006

valkompass

Gjorde precis ett nytt test som finns på UT.se. Valkompassen heter det och förhoppningsvis ska det ge en hint om vart man står politiskt. I det förra testet jag gjorde på dn.se var jag 84% moderat och 12% kommunist. I det här testet ser siffrorna bättre ut. 95% moderat, 11% sosse och 0% kommunist. Det råder ingen tvekan om att mina åsikter stämmer med mitt parti, skönt att se! Nu gäller det bara att få med de övriga medlemmarna i partiet. Läste på BT.se att Borås moderata kommunalråd bara är 80% moderat, illa... Att han dessutom försvarade det med att han tillhör de nya moderaterna gör ju inte saken bättre. Dags att läsa på partiprogrammet kanske?

Ska trots det fina vädret se på tv om en stund. Josefsson reportage om ungdomar på "rätt" sida älven i gbg. Ska vara bra han jag hört.

Dagens låt "Loveless - My world".

1 kommentar:

Anonym sa...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»