torsdag, maj 18, 2006

Gro...



Det händer en del i mitt minidrivhus. Ska bli kul att se om det växer lika mycket som förra året. Tomat, oregano, mynta, basilika, luktärt, solros samt fler blommor som jag glömt namnet på.

Visst är det så att jag vill dricka bacardi med färsk mynta, vem vill inte det? Balkongen ska ju användas...

Idag är det gruppmöte i rådhuset, hoppas på ett givande möte. Tror att det kan bli lite "snack" om framtida byggplaner, kul.

Imorgon är det dags för terminens lärargolf, ska försöka att ta en topp-tre-placering. Är egentligen inte sugen men ska göra mitt bästa.

Dagens låt "Hard corps - Je suis passee" Är det någon mer än jag som kommer ihåg den? Har inte hört den på radio på flera år, konstigt. Funderar på att mejla p3 och se om inte de kan ta upp den...

Inga kommentarer: