måndag, maj 15, 2006

En tavla


Eftersom jag mer eller mindre lovade att fota med min kamera idag och totalt glömde bort det så får ni en av mina tavlor istället. Jag vet att jag inte är någon världsmästare men i verkligheten är den faktiskt ganska skön att se på. För min del är det mer ett sätt att koppla av på. Sätta på en bra skiva och bara vara för ett tag. Målade lite innan idag och lyssnade på.... Tro det eller ej.... Freda.

Nu väntar jag som vanligt på dagens avsnitt av vita huset. Känner på mig att det kan bli riktigt bra idag. Intrigerna börjar hetta till och snart är det väl dags för Tobey att välja sida. Jag tror att han och Josh kommer att komma överens om att satsa på Santos.

Säg förresten på en debatt på svt tidigare idag. Den var mellan Nuder och Odenberg. Man kan väl säga att vi gick vinnande ut ur den... Nuder hade inte en chans och det märktes så tydligt att han inte hade svar på frågorna. Det var den gamla vanliga visan om att de hade fått städa upp efter borgarna 91 och framåt...

Inga kommentarer: