måndag, oktober 30, 2006

Carter USM

Har precis lagt lite köttfärs i varmt vatten, ja inte direkt i utan i förpackning för att tina upp. Är oerhört sugen på spaghetti och köttfärssås. Har en öppnad flaska vin sedan i fredags natt som ska drickas upp oxå. Är på lite sitta hemma och ha det riktigt göttit humör. Det var ett tag sedan jag hade det, hoppas det är ngt bra på tv:n också.

Jag har lite problem med min dator eller rättare sagt min uppkoppling. Allt fungerar fint ända tills jag startar min outlook, då kopplar spray ner sig. Vad är detta? Vet att det låter märkligt men det är sant, ngn som har ett bra svar? Vet inte om jag ens kan med att ringa till supporten, känner att det finns risk att de skrattar åt mig...

Har haft en bra dag på jobbet även om siffrorna rör till sig lite för mig. Har inte total koll på uppslupna semesterskulder och flerårs sponsring. Bokföring är mao inte min "bag", men jag lär mig. Nästa år är det nog betydligt lättare.

När det gäller den lokal politiken så har jag och en annan medlem i gruppen pratat en hel del om hur vi vill strukturera arbetet. Vi kommer troligtvis att mejla ut förslaget imorgon, ska bli lite kul att se reaktionerna. Vi kommer inte med ngt revolutionerande men jag tror att alla inte riktigt vill se en utveckling åt vårt förslag. Återkommer med utfall.

På tjejfronten då? Ja, vad är det som händer egentligen. Är det jag som är kräsen eller är det ingen som vill ha mig. Måste säga att jag ofta ställer mig just den frågan. Jag tror att det fortfarande är så att de jag vill ha inte vill ha mig och vice versa. Varför vill man alltid ha det man inte kan få? Och kan ngn tala om för mig vad det är jag vill ha! Inte för att jag letar men det vore ju skönt att få reda på det en gång för alla. Är det tjejen på Hööks eller hon i kassan på Ica?

Dagens låt" Joanna Newson - Emily"

Inga kommentarer: